Saturday, May 26, 2012

Hari untuk seorang guru.

Hye! Assalamualaikum. :)

Hari jumaat yang lepas sekolah aku SMK Convent Kajang ada buat Sambutan Hari Guru. Sepanjang 5 tahun aku sekolah situ, that was the best Sambutan Hari Guru ever. Ya Allah, sekurang-kurangnya banyak kenangan aku pada tahun akhir dengan sekolah tu. :')

Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Selamat juga aku bertugas hari tu. Penat gila okay. Semua persembahan pun sangat best! Daripada persembahan pelajar sampai la persembahan guru-guru, semuanya best.



Award for the teachers! Walaupun semua yang aku undi, tak menang. -,-

Classmates weh. 24/7 dekat sekolah, aku dengan diaorang. :)

 The best performance ever!

Haa~ Yang last sekali tu gambar cikgu-cikgu aku. Oh My English! Diaorang sangat best! Terkejut aku bila masing-masing keluarkan shades diaorang and menari untuk lagu Saloma. Gila ahh! Speechless weh speechless!



0 comments: